░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

سیبی که درونش سرخ است..!

یک سوئیسی در انگلیس پس از 20 سال تحقیقات موفق شد بدون استفاده از تکنیکهای مهندسی اصلاح ژنتیکی سیبی را ایجاد کند که علاوه بر پوسته درون آن نیز کاملا سرخ است.
در ظاهر به نظر می‌رسد که تنها یک سیب سرخ زیبا و اشتها آور باشد اما در حقیقت این سیب ویژه که Redlove نام دارد نه تنها دارای یک پوسته قرمز رنگ است، بلکه درون آن نیز کاملا سرخ است.

 


به علاوه این سیب نسبت به سیبهای معمولی از آنتی اکسیدانها و مواد غذایی غنی تری برخوردار است. بنابراین برای تهیه کیک سیب با این میوه جدید می‌توان یک کیک سرخ رنگ را تصور کرد که به نظر می‌رسد با آب تمشک سیاه مخلوط شده باشد.
در تفاوت با سایر سیبها، Redlove حتی در مجاورت هوا نیز سیاه نمی شود و به این ترتیب برای تهیه سالاد بسیار مطلوب است. 



این سیب ثمره 20 سال مطالعات یک پرورش دهنده گیاهان در انگلیس به نام «مارکوس کوبرت» است که این سیب کاملا سرخ را از پیوند گونه‌های متمایز میوه‌ها و کاملا طبیعی به دست آورده است. در این سیب از تکنیکهای اصلاح ژنتیکی استفاده نشده است.
بسیاری از تولیدکنندگان میوه در اروپا شروع به کاشت اولین نمونه‌های Redlove برای عرضه تجاری کرده‌اند و انتظار می‌رود که این میوه ظرف چند سال آینده وارد بازار شود.
براساس گزارش دیلی میل، یک شرکت انگلیسی به نام «ساتنز» حق فروش نهالهای این سیب را به قیمت دانه‌ای 95/ 24 پوند (30 یورو) دراختیار دارد و تاکنون هزار و 500 سفارش از کشاورزان محلی دریافت کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
only4you جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:53 http://only4you.in/links.html

سلام
وبلاگ جالبی داری
دوست داری آمار وبلاگتو بالا ببری (رایگان و بدونه تبادل لینک)
فقط کافیه لینکتو تو سایت ثبت کنی
این سایت در ازای کلیک کاربراش روی لینکها ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد